Sunday, October 14, 2007

Selamat Hari Raya AidilFitri!

Assalamualaikum...

Terasa begitu cepat Ramadhan berlalu... Kini Syawal menjelang sudah... Selamat Hari Raya AidilFitri... Aku pohon seribu kemaafan seandainya lidah ini pernah melafazkan bait2 kata yang menyakiti hati kalian... Juga seandainya tangan ini menitipkan sesuatu yang kurang senang pada pandangan kalian... Sesungguhnya aku terlalu rindu pada arwah... Pada anak-anak...

Kepada adik-adikku, Salina, Mohd Kamil Hakimi dan Mohd Azizul Hakimi, yang menemaniku sepanjang hari di Raya Pertama, terima kasih adik2ku... Kupohon maaf kerana aku, mereka pulang lewat ke kampung...

Malam tadi, tepat jam 11.10pm, aku melangkah masuk ke ruang Check-In... Menaiki Aero Train untuk ke terminal... Mencari Gate C15... Balai Berlepas untuk KE762 Korean Air... Dan menuju ke destinasi baru di hari lebaran yang mulia...

The trip took 6 and a half hours to reach Incheon International Airport... Sepanjang perjalanan di dalam flight, aku hanya tidur, dan tidur, dan tidur... Terjaga seketika, lantas menyambung kembali tidurku... Sehinggalah jam 7am... when breakfast was served...

Mendarat pada jam 8.40am, alhamdulillah perjalanan pergiku selamat... Begitu juga hendaknya perjalanan kembaliku nanti, in another 13 days! Selepas check-out with Imigresen (sib baik tak dapat detect ayam KFC 5 ketul yang aku seludup dari Mesia ke South Korea ni)... They are quite fussy with poultry products, etc...

I took KAL Limousine Bus, which costed me KRW14,000 to get me to the Renaissance Seoul Hotel... Aku tiba di bilik aku around 11.15am... Sampai2, aku terus kemas barang... Maklumlah nak duduk sini 13 hari lagi... Lepas kemas brg, aku tido... Sedar2 dah 3.30pm pun... Aku online YM, ajak Norsi datang sini... He'll bring someone else (ehem ehem... pompuan)... Ni tengah tunggu diorang laa ni...

Malam nanti aku update lagi... Perhaps with some pix...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...