Saturday, October 06, 2007

Korea Pulak!

Semalam, aku, Kimi, adik Jo, Elly, bibik, Jemi dan Fisa SEKALI LAGI berbuka di Istana Budaya. Kali pertama, on Tuesday, abang ipar aku belanja. Semalam, akulah tukang sponsor adik-adik aku.

Round pertama, cukup sesudu nasi, dan pelbagai jenis lauk. Food is delicious, especially sotong bersalut tepung, memang thumbs-up. Second round, just makan bubur ubi kayu which is not bad. Final round, my beloved brother buatkan meehoon soup with ketam goreng. Yummy! Tapi perut dah ketat. Heheheh...


Sedang enak menikmati nescafe panas, tetiba henfonku berbunyi. Alamak! Boss telepon. Latest news, my trip to Korea is ON! Adoilah, dah plan siap2 ngan mak and Elly, we will be heading north on raya after aku visit kubur arwah. Plan kena ubah sikit laa camtu. Aku kena bertolak 2nd or 3rd raya. Dendang perantau laaa nampak gayanya aku nanti...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...