Friday, August 10, 2007

Day 4: 10 August 2007

Coucou... Tonight, I am already in Royal Park Hotel, Tokyo. Once again, it was a tiring day.

Hari ni bangun awal, sebab dah nampak matahari naik, pastu takleh tido balik. Kul 7am, turun breakfast. I tried fish and egg for the 1st time, and its yummy! Menu wajib yoghurt and buah2an with apple juice cam biasa. Dapat lak sambar suratkhabar omputih, layan berita kat meja makan laa jawabnya.

Around 8.55am, pergi ke WDB building, nak tukar traveller's cheque USD600.00 aku tu kat Citibank. Dapatlah dalam 69,000yen. Kalolah RM69,000, mau aku kuarkan Suzuki Swift sebijik. Hehehe... Aku still ada cash USD130.00 untuk ditukar minggu depan kalo dah mula sengsara. Then rushing ke office. Since we were gonna be in Tokyo, tgh hari tu tercungap2 balik New Otani Hotel for check-out. Aku park samsonite aku kat bilik Brigitte, so that tak berat sgt nak bawak barang ke Tokyo. Balik semula ke IBM Makuhari naik teksi, 660 yen.

Abis training petang tadi, naik bas free IBM dari Makuhari ke Chuo-ku, Tokyo. Again, IBM building yang ni pun besar yang amat. Nak compare ngan IBM Malaysia? Jangan mimpilah. Sempat gak terlena dlm bas tu. Hehehe. Aku lupa nak lunch, by petang memang dah rasa nak gastrik. Tahan sakit le jawabnya...

それから、disinilah aku pada hujung minggu ini. My vacation starts tonight. Esok dan lusa hari berjalan2. Jagalah kaki, memang kompem kena dera punya. Aku nak upload gambo, tapi takde sd card reader pulak. Kalo nak guna Thinkpad, internet chargeable pulak. Kenalah guna 2-in-1 tv and pc hotel, internet free 24 hours... Tadi, aku pergi Family Mart. beli Evian and lemon tea cam biasa。Adeh, aku lupa contact lense solution aku....

Well, malam ni aku makan pisang lagi... tengoklah esok kalau jumpa kedai halal, aku nak makan puas2..Hard Rock Cafe ろっぽんぎ、nantilah kedatanganku!

さりさ, Royal Park Hotel. 日本橋ー下記がらー著、中央、ときょ。
おやすみなさい。

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...