Monday, May 28, 2007

Bila Kimi demam...

Adeh... patah kaki aku bila terpaksa duduk 2 hari 2 malam kat umah Elly... Petang Jumaat tu, bila aku called Kimi, dia ada bagitau, dia tak larat... Aku ingat dia main2... Tetiba bila aku turun bawah, WQA takde, CBW takde, yang ada cuma WMU5535, Accent Elly... Adehhh, ciannya adik aku... Demam panas! Sampai hari ni pun tak OK sangat lagi tu...

Bila dah driver patah kaki, terpaksa bergantung pada Elly n hubby... Hari Sabtu tu jenjalan ke Carrefour, Elly shopping barang dapur... Ade hubby dia, takleh laaa dia nak shopping sakan... Kui3x... Tgh hari tu makan kat KFC... Bila dah penat pusing2 Carrefour, balik umah laaa tengok tv... Elly n hubby pergi attend Meeting Persatuan Penduduk Menara Orkid...

Dalam kul 8pm, Elly and hubby ajak aku turun ke bandminton court... Acara makan2... Hehehhe... Banyak gak makanan dia... Memang kenyang bangat... Nasi beriyani, ayam masak merah, kari daging, dalca, acar timun, sate sorang 10 cucuk, ayor sirap, ayor ovaltine... Sambil dihiburkan oleh penyanyi yang dijemput khas dari Philippines (iyolah tu!).

On Sunday, abang ipar aku keje. So, petang tu merayau ke Alpha Angle Wangsa Maju... Biasalah, bawak dua anak sedara aku, Najmi Nafis and Nile Nafisa berjalan2... Kalo dok kat umah, mau ngamuk je kerojenya... My sis dok beli baju, seluar, kasut, beg... Aku? Window shopping je lah...

Malam, Kimi dah OK sket (lepas online 4 jam melepaskan bosan dok kat umah Elly)... So, merempit balik ke Kota Damansara... Dah ler petang semalam ujan... Udara pun sejuk segar nyaman... Especially kat Mont Kiara tu... Adehhh... rasa cam nak pakai sarung tangan pun ada...
Balik umah tu, apalagi... Dok mencuci baju la pulak... Kimi sampai umah, terus tido... Pagi tadi bangun kata tak larat sangat lagi...


Hari ni aku memang bz giler... Almaklumlah... dah nak start new billing cycle... Tensi! Tensi!... Especially bila my biggest account punye invoice kena tunggu esok baru setel... System lak down! Esok memang aku kompem offline YM!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...