Saturday, March 31, 2007

Quarter-End... keje lagi!

It has been a week! Or more... This diarrhea and stomachache attacked me on and off... Camno nak buat ni? Dah susah nak tido lena cam biasa... Sket2 terjaga, pi toilet... Adehhh... Pagi ni pegi klinik, semua klinik tutup... Its Maulidurrasul laaa! Public Holiday!!!

So I went to the pharmacy and get something to help reducing the pain... Ultracarbon Charcoal tu susah betul nak masuk anak tekak aku nih... Adusyyy... I wish I could go home...

Keje aku dah settled kul 2pm tadi... alhamdulillah... Tapi skang dok buat keje orang laaa... Takpelah, aku bukannya ada apa2 plan for today pun...

Ni ada satu gambo rangka kereta tersadai kat depan Balai Polis Kota Damansara... Amik gambo pun takut2, takut polis kejor aku pulak kang... Kot kalo mintak no tepon takpe lagi... Kang dia tanya apa kena mengena aku ngan rangka Waja tu, apa aku nak jawab?


Aku tatau nak citer apa lagi... Oh ye... semalam, Jumaat... sket punye awal aku masuk opis... 6.30am! Semata2 nak siapakan manual billing and Delivery Request... Aku solat kat Plaza IBM laaa... Dekat depan pintu surau, sekali lagi aku terjatuh... adusy... 2 kali jatuh dalam masa beberapa hari je... Kafarah dosa... Banyak sangat aku terlalai ni kot? Lantai tu still basah sebab cleaner baru lepas mop... Atau aku yang masih mengantuk?... Wallahualam...

Oh ye... Salam Maulidurrasul buat semua!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...