Wednesday, March 28, 2007

Cakit Peyut lagi...

I was just wanted to eat rice yesterday... Usually the sambal kerang and kuah ayam kapitan tu tak berapa pedas. Dah laaa nasi tu separuh je aku amik, yang aku mampu makan cuma suku... tu pun sebab ada telur masin... My lunch really upset my tummy... 4 kali pegi ke toilet before balik semalam...

On my way to CBW, tetiba je lantai tu slippery dan dengan cantiknya aku slide kat situ... Aadusyyy... Langsung tak sakit! Tapi malu... Alhamdulillah, aku tak mengalami apa2 kecederaan... Luka sikit laaa kat hati bila Jan kata dia ada rasa gegaran kat Serdang... Dahlah ramai mamat2 tengah dok merokok kat depan Plaza IBM tu... (Itu Allah baru nak uji sikit tu)

Biasanya aku makan sup sayur kalau upset tummy... Tapi semalam Kimi ajak makan Shakey's Pizza... (Dia ajak je, aku gak yang bayor)... Sup sayur bertukar jadik chicken soup, nasi ayam and 2 ketul ayam goreng... Kesian gak adik aku tu kena tunggu kakak dia nak ngabiskan nasi tu...



Kat 1Utama ada Eneos F1 & Motorsport Fair... Bancik xnak pi tengok ke?
Pagi ni, aku sampai opis... and tukar air Trajet (aku dah xde idea nak kasi nama ikan aku apa)... Siram pokok xde bunga... Rasa cam dah seminggu tak buat keje tu... Ni gambo my workstation... Ada taman bunga (adehhh... fountain tu rosak kot?), ada telefon, ada gambo, ada kertas, Spongebob pun ada... Pendek kata macam2 ada... Happening sket laaa nak buat keje... Hehehhe...

Oh ya... untuk semua, salam kemaafan andai kata ada tersalah tutur bicara... Semoga semua berbahagia selalu... And now back to work!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...