Monday, January 29, 2007

Monday yang Muram...

Hello!!!

I haven't updated this blog since last Thursday. Nothing much was done. On Friday, spent most of the day doing nothing. On Saturday, I went to the medical centre to do some medical check-ups, which I ended up spending 6 hours in the hospital. Sakit apa ye? Apa pun sakit aku, just pray for my better health. Dalam tak berapa sihat, dapat gak merasa makan nasi kerabu lauk daging panggang and telur masin. Elly beli kat Pasar Malam Jln TAR. Not so bad...

Sunday, walaupun still feel some pain, I had good day. Pagi2 dah sampai Sentul, tayang muka nak naik Ford Explorer 4.0 jenjalan cuci mata. Aku rasa cam nak terbang je duduk kat passenger seat belah blakang. Setiap kali ada bump, cam nak pecah abdomen aku. Sakit2 pun, lepas gak merayap ke Carrefour Wangsa Maju. Tak cukup jalan2 sana, sambung kat JJ Alpha Angle pulak. Aku order ABC, sampai skang ni tekak aku sakit, bibir aku kering....

Oh ya... dari umah Elly tu, Menara Orkid, Bdr Baru Sentul, boleh nampak suku dari bandaraya Kuala Lumpur. We can see pertunjukan bunga api for Tahun Melawat Malaysia 2007 every night as well as Ferris Wheel Eye of Malaysia kat Tasik Titiwangsa tu. Nak pegi, aku sendiri tak berapa sihat. Nantilah, bila keadaan kesihatan dan poketku mengizinkan...

Well, 1 hb Feb nanti cuti sempena Thaipusam. Mak, abah, Ika, Elly n family, Lin, Kimi and I will be spending the day at Genting Kota Keriangan. Yahoo!!! Masa untuk Cuti-cuti Malaysia lagi....

1 comment:

  1. salam kak..
    ermm teruk ke akak sakit? harap2 x de ape2 la eh.. jan doakan akak cepat sembuh dan sihat...
    biasa la tu, sakit kan sbg kifarah dosa... ujian utk kita gak kan, betul tak? (eh betul ke nie.. hehe)
    but, jan x suka tgk akak sakit2... muram2... x best, jan nk semua org ceria2... take a meds, rest a lots, dont work too hard... ok kak.
    waa.. bestnyer, akak dh ada plan ye nk pi jenjalan... that's good for you and i'm glad for you... take care.

    ReplyDelete

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...