Saturday, September 30, 2006

My Heart

Khas buat Abang WMS n Kak Nor, HAPPY 23RD ANNIVERSARY! Semoga jodoh kekal hingga ke akhir hayat dan sentiasa hidup dlm aman bahagia. 23 years and the knot is still super strong dengan kehadiran anak2: Zikril, Muiz, Akram, Athirah, Azim, Irfan, Ayin dan Hakim. Semoga sentiasa dirahmati Allah selalu.
Aku dan Laling tak sempat sambut walau satu Anniversary pun. Allah lebih sayangkan dia. Masih ku ingat salah satu isi emailnya: "Saya terlalu berharap agar hubungan ini direstui Illahi sehingga ke akhir hayat dan yang lebih penting daripada itu membahagiakan anak-anak yang terlalu dahagakan kasih sayang seorang mama!". Maafkan aku, Laling!

Y My Heart Y
Disini kau dan aku Y Terbiasa bersama Y Menjalani kasih sayang Y Bahagia kudenganmu Y Pernahkah kau menguntai Y Hari paling indah Y Ku ukir nama kita berdua Y Di sini syurga kita Y Bila kita mencintai yg lain Y Mungkin kah hati ini akan tegar Y Sebisa mungkin Y Tak akan pernah Y Sayang ku akan hilang YYY If u love somebody could we be this strong Y I will fight to win our love will conquer all Y Wouldn't reach my love Y Even just one night Y Our love will stay in my heart Y My heart YYY Pernahkah kau menguntai Y Hari paling indah Y Ku ukir nama kita berdua Y Disini syurga kita Y Bila kita mencintai yg lain Y Mungkin kah hati ini akan tegar Y Sebisa mungkin Y Tak akan pernah Y Sayang ku akan hilang

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...