Sunday, August 20, 2006

Boring Saturday!

Hello again!

It's Saturday nite... I am alone here, watching Janji Asmara... Apalah agaknya Trajet buat hari ni yek... Dah makan ke belum... Cian dia sensorang kat meja opis aku...

It's been a boring day... Cuma aku, Asma and Adik Jo kat umah.. Kimiey ada hal (gua kasik can kat lu!)... Thanks Asma for cooking us lunch! Udang masak tiga rasa n ikan goreng tu memang sodap! Nak harap Kak Lisa masak?#@$!^&*()... Kimiey balik, aku ajak dia and adik Jo keluar...
We went to The Curve... pekena Choc Volcanos, choc brownies with ice cream, oreo cheesecakes n mango apa tah kat vivopizza... i love... We went to Harvey Norman, adik Jo mintak MP4 (adik aku memang tahu kakak dia ni baik... kuang kuang kuang)...

Apa aku nak tulis ni yek? Aku pun tak tahu... Apa perasaan aku skang ekk? Lepas dah bergelar BALU or JANDA ni?... entahlah... for me tak ada beza pun... dulu seorang, skang pun seorang... nanti bila dah "balik kampung", pun seorang jugak... Cuma kengkadang risau jugak... If anything happens to me, who will look after me?

Am I lonely?... Yes... I am lonely... Kalau dulu, tido dalam dakapan laling, skang tido sensorang... Kalau dulu, bangun pagi nampak muka laling, skang bangun tak nampak sape dah... Kalau dulu, bangun pagi boleh kiss muka laling, skang takde dah... Kalau dulu, lepas setiap solat berjemaah, I got 12 kisses from laling, now not anymore... Yes, I feel lonely whenever I started to think about my memories...
But No, I am not lonely... I still have many more who care about me... Who would love to share what I feel... (Thanks Ema n Asma for always being good listeners and advisors)... Who looks after me and drive me here and there (this goes to my beloved brother Kimiey)... who share with me their own personal memories with laling (Kak Zana and Kak Tie... i love u both!)... the ones who make my life just as wonderful as before...

Allah tahu apa yang mampu dan tidak mampu hambaNya terima sebagai ujian... I am so blessed that I got the chance to be happy with him... Kebahagiaan yang tak ternilai!... Bukan semua orang dapat anugerah Allah ni... Syukur Alhamdulillah...

There's always hope for tomorrow's happiness... However, kitalah yang mencipta kebahagiaan itu...

"Ya Allah, berikanlah kepadaku pahala dalam musibah ini dan berikanlah kepadaku ganti yang lebih baik".

Hopefully tomorrow will be a beautiful Sunday for me...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...