Friday, August 18, 2006

aku dan CT...













Apa kena mengena aku ngan CT aku pun tatau... Dulu maybe aku perasan ada iras2 tang mata... tapi skang semenjak dua menjak ni, aku rasa aku tak macam dia pun... Dia pulak yang macam aku... Aku kawin duda anak 3 (al-Fatihah buat arwah), and CT bakal kawin duda anak 4... Hehehe...

Anyway, in my life, aku banyak share ngan orang cerita aku... Sampailah satu tahap, aku rasa aku dah tak boleh share dah ngan sesape... Terlalu banyak events yang membuat aku rasa its better for me to keep them as secret... Arwah selalu berpesan pada aku, "Allah sayang umatNya yang bersabar"...

Aku doakan semoga Allah tabahkan hati aku selalu... Aku hilang hubby kesayangan... aku hilang anak2 kesayangan... tapi aku masih punya nyawa untuk bernafas... untuk mensyukuri segala nikmat kurniaanNya... Arwah balik kampung, jumpa penciptaNya... insyaAllah satu hari nanti aku juga akan ke sana... ke perkampungan abadi... semoga Arwah menantiku di sana...

Kepada sesiapa jua yang kenal aku, aku nak mintak maaf bebanyak kalau aku ada terkasar bahasa, tersilap bicara sepanjang perkenalan kita...


BIARLAH RAHSIA

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku
Membayangkan Pahit Manis Berlalu
Entah Siapa Yang Tahu

Mungkin Nanti Kau Jua Merasakan
Berdepan Dengan Kata Menyesakkan
Takkan Tugumu Kebal
Tiada Pertimbangan

Chorus
Keheningan Malam Membangunkan
Kepayahan Jiwa Meluahkan
Andai Kau Jujur Memahami
Tiadaku Menjauhi

Dan Kisahku Yang Masih Panjang
Menambahkan Berat Yang Memandang
Lantas Ku Pendam
Ku Putuskan Biarlah Rahsia

Bridge
Semakin Aku Hidup Dalam Cinta
Tiada Kuasa Mampu Menghalangnya
Hentikan Kata Kata
Bertulangkan Dusta

Ulang chorus

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku



No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...