Monday, November 17, 2008

Imperial Hotel: Day 1

Hari ni Lin baru dapat hadiah besdei dia. Tu pun cam biasa, aku dan Kimi join sama. Hehehe. We checked-in around 3.15pm, lambat sket sebab ujan, jalan KL jem. Masuk bilik, ada greeting kat Sony Bravia 42' tv screen. Dah upgrade since the last time we stayed here.

This is our room. Kasik can besdei girl jadik model...
Aku dan besdei girl. Sementara tunggu Kimi and the kids to come to the lobby. Aku ngan Lin check-in dulu while Kimi carik parking.
Since room rate yang aku dapat inclusive of Internet Access, dan2 check email kerja. Malam ni mau tido lewat si Kimi sebab layan MySpace/YM.
Then, Kimi, Najmi and Nafeesa sampai. Nafeesa sampai terlena di pangkuan bibik. Najmi buat buat tido.
Naik bilik, lepas sesi bergambor di atas, Nafeesa terus eager mandi buih dalam tub.

Bila dah petang sket, sesi mandi-manda di open jacuzzi and swimming pool. Cam biasa, aku cuma jadik tukang amik gambo.
Ada buaya putih dan paus putih berenang2...
Bestnya kalau ada orang sponsor Bali massage kat sini...
Operasi 1 untuk menarik kakiku supaya jatuh ke dalam air tidak tercapai.
Operasi 2 juga gagal. Nampak sangat aku ni sangat gagah. Hahahaha...
Sebelah malam bila Elly sampai, kitorang pergi ke Mandara Spa for the jacuzzi, sauna and steam. Penat bangat!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...