Tuesday, September 30, 2008

raya di perantauan lagi...

The actual raya plan was Mak ngan Abah datang beraya kat KL. But then, Akak beria-ria nak balik Kuantan. Pagi tadi, aku kena hantar adik Joe ke Sentul, so that adik leh balik sekali ngan diorang.

Kat sini, tinggal aku, Kimi and Lin. Kesian Lin tak dapat cuti. Kesian kat aku jugak sebab pagi esok (pagi raya pertama) pun kena kerja. Lagi kesian kat Kimi sebab anak manja tu mesti nak beraya ngan Mak Abah punyelah. Tapi sebab kena jaga aku, takleh lah dia balik beraya.

Dah nak dekat 11.00pm. Aku still kat dalam opis. Orang lain dah sibuk2 kemas rumah, masak2, buat apa2 yg patut. Aku? Duk ngadap Thinkpad to ensure invoices generated untuk quarter closing.

Apa-apa pun, aku nak menyusun jari sepuluh, ku pohon ampun dan maaf sekiranya ada silap bicara atau terkasar bahasa. Andai ini Syawal terakhirku, doakan semoga segala urusanku dipermudahkan.

Salam Aidilfitri...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...