Monday, May 05, 2008

Happy Birthday, Lisa!

syukur alhamdulillah... tanggal 3 Mei yang lepas, aku mencapai usia 31 tahun... walaupun aku tiada apa yang nak dibanggakan, namun aku bersyukur dengan segala yang aku kecapi sehingga kini... susah senang, pahit maung, duka keciwa, jiwa kacau...

syukur alhamdulillah... aku punyai ahli keluarga yang tetap berada di sisiku seperti selalu...

syukur alhamdulillah... aku punyai teman2 yang masih mengingati hari ulang tahun kelahiranku melalui sms... dan sebiji ciskek...



syukur alhamdulillah... anak itu masih mengingati seorang "ibu" walaupun kami bersama hanya seketika...

syukur alhamdulillah... aku masih mampu bernafas dan tersenyum...

syukur alhamdulillah...

4 comments:

  1. Happy birthday Lisa. Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu..

    ReplyDelete
  2. happy Belated besday lisa... makin tembam la pipi u... rasa nak cubit!

    ReplyDelete
  3. what a confident face ,but it is.

    ReplyDelete

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...