Tuesday, August 14, 2007

Day 8: 14 August 07

It was a great day today. After training, we went to one of the Italian restaurants to eat pasta. We tried the spaghetti with crab meat and tomato sauce, and it was good.

Malam ni aku nak tidur awal. Sebelum tidur, aku duduk2 kat meja ni. Aku kira duit yen yang tinggal. Takut esok kena bayar airport tax pulak.



Tapi tetiba, alangkah terkejutnya aku. Ada resaksa kat atas katil aku.


Aku ketakutan. Nasib baik aku teringat, boifren aku ada. Apa punye awek la aku nih. Heheheh. Boifren aku telah berjaya menyelamatkan aku dari resakse itu. Kenal ke sape boifren aku? Jangan bitau orang lain tau!


Malam terakhir di sini memang amat memilukan. Tu yang tetiba jadik tak berapa betul nih.

Yahoo.com! Esok balik Malaysia!!!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...