Friday, August 10, 2007

Day 3: 09 August 07

Another tiring day... Bukannya sebab aku penat berjalan ke apa... Tapi sebab perut aku ni asyik buat hal... The real cause might be the grapefruit... Gatal tangan pegi minum grapefruit juice pepagi... But it hurts my tummy the whole day... Pegi training pun tak berapa semangat... Trainer siap suruh balik awal to take a good rest...

Aku tak ke mana2 pun lepas balik bilik semalam... I'm not the type yang suka merayau2, make friends... Kalo takde orang kaco aku, aku lagi suka... Though I know I'm the friendly type yang mudah mesra ngan orang... but not just anybody...

Tapi pagi ni, aku takleh nak sambung tido pulak... Baru kul 5.33am kat sini... Kalo kat Mesia, mesti still gelap gila lagi... sini dah terang benderang... Aku yang gatal tangan tarik curtain... Mulalah dpt psychology effect... Dah terang kalu, wajib bangun...

Aku sebenarnya dah bosan asyik makan sushi... Aku dahler jenis tak berapa makan ikan... asyik carik yang telur je lah... Betapa balik malaysia nanti, akan ku terkam ayam dan daging habis2an... Noodles dia aku tak berani try... Tengahari ni will try some tempura...

OKlah, aku nak kemas barang2 aku... Mesti patah tangan lagi ni nak ngangkut beg... Aku nak kena check-out hari ni... Will leave for Tokyo after office hour... will be a real traveller tomorrow, nak carik souvenir untuk family and kawan2...

Oh ye... pagi ni, sebelum masuk training... Nak pegi Citibank jap... Nak pegi tukar Traveller's Cheque USD600 to Yen... Jadik orang kaya jap...

missing Malaysia still... balik nanti nak kena suruh mak masakkan nasi dagang...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...