Thursday, May 31, 2007

May Closing... Yeeehaaaa!

Hello All,

I haven't updated my blog for few days dah... Semalam, pagi aku amik half-day, pegi Maybank Jalan Ampang, cancel account... Lepas brunch ngan Kimi, aku masuk opis around 12.30pm... Aku duduk kat dalam meeting room sampai kul 6pm... Sorry Encik Din.. I totally forgot about my handphone, simpan kat dalam beg, bubuh dalam drawer... I saw your missed calls kat phone office, and I feel terribly sorry for you... I know you would miss me... Hehehe... But then, macam tak paham... Month-end closing, kalau tak sibuk dengan ANZ MLC accounts, pastinya aku sibuk ngan contracts for ASEAN countries...

Tapi, dalam pada rushing buat keroje, sempat gak aku pegi entertain diriku ini... Hahaha... Sebenarnya aku kesian kat Kimi... Cuti seminggu dah nak abis dah, dia baru je rasa sihat sket... Tu pun batuk lagi... So, smalam, aku kasik dia buat Movie Marathon... Petang kul 6pm, dia tengok Spiderman 3...






Pastu, 8.30pm semalam, aku bergegas dari opis, berkejar pulak ke GSC (sib baik opis sebelah 1Utama jek)... Aku pi join Kimi tengok "Lanun-lanun di Carribean: Di Hujung Dunia"... And I really enjoyed the movie!


Bila aku stressed, biasanya aku makan coklat... One of my feberet is Kinder Bueno... Tapi semalam aku tak dapat cekelat pun takpe... Sebab Jack Sparrow dah cukup melegakan tahap kestressan aku... (Che Yan jangan jeles tau!)

Hari ni, keje tak banyak sangat... Maybe sebab sepanjang bulan dah try to reduce my last-minute shock... I must say I'm successful to have my job done before month-end closing... Alhamdulillah...

Tapi... ape aku buat kat opis lagi nih?

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...