Friday, April 06, 2007

Pastikan (Siti Nurhaliza)

Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa
Yang Membawa Pertengkaran

Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku
Terimalah Aku Apa Adanya
Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas
Niat Ku Untuk Berpaling
Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu

Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini


-----------------------------------

Semalam, balik dari opis kul 7.08pm, pastu pegi carik cenderahati kat Jln Masjid India... Nak kasik kawan2 kat Ostolia, Helen dan Marie yang banyak tolong aku last Quarter... All the accounts will eventually transferred to Malaysia by June 2007, hopefully they'll get a new role or something...

Lepas tu ke Sogo... Adehhh... tengah sale la pulak... Aku pi makan kain baju... ehhh silap... Aku pi Saji Food Court, makan chilli fried yee mee and air sprite... Kimi makan sweet & sour chicken with rice...

Balik dari Sogo, aku singgah Menara Orkid... Semata2 nak tengok Kyle XY Season Finale... Kalo balik KD, kompem tak sempat... Heheheh... Kitorang balik lepas Kaizer abis... Turun je kat parking, kereta dah kena blocked... Padan muka kitorang... Sape suruh parking ikut sukati...

Tetiba je, aku dengar ada bunyi benda jatuh atas CBW... Geram betul aku ngan orang bandar ni... Takde kesedaran sivik langsung... Senang2 hati campak sampah atas kereta aku... Dan aku dengan takde civicnya (maklumlah aku pakai Hyundai, tak pakai Honda), menjerit kat orang atas... "Woi... Sape buang sampah tu? Takde otak ke?"... Adehhh, ngapelah lately mood aku ni ganas sangat... Tetiba, mamat yg kereta dia blocked CBW datang... Kimi angkat tangan je lah... Wattudu... No plat parking tu pun bukan no kete dia... Tu yg dia x marah kot... Aku sampai umah kul 11 berapa tah... Mandi, cuci rambut dan zzzzzzzzz.....

Tetiba, aku teringat katil kat umah... Hari sejuk2 camni, bestnya kalo leh tido...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...