Thursday, April 12, 2007

Kimi Raikonnen MeRempit?

2 malam lepas, aku balik agak awal, kul 6pm... Mak ngan Abah ada kat Sentul... Tu pun diorg dah nak balik Kuantan semula dah... Alaaa, abah dok umah Elly sehari je... Dia ada hal kat Kuantan, kena balik cepat... Anyway, kami adik-beradik akan pulang ke kampung halaman hujung minggu ni... biasalah Elly! Birthday dia je, mintak mak masak macam2... Entah bila dia lak nak masak untuk mak... (aku xpe... x penah mintak mak masak apa2)...

Just after mak and abah berlepas, we went to Jaya Jusco Alpha Angle... Makan kat Shakey's Pizza to celebrate bibik's birthday... This weekend ntah apalah mak masak untuk Elly... birthday Elly 15 April... lepas tu birthday aku pulak on 3rd May (ni gentle reminder for Jan... hehehhe)... Then 16hb May, genap setahun arwah meninggalkan aku...


Semalam, aku balik keje kul 5pm... Sebab nak pi sain keluarkan motor Kimi... NouvoS (S for Salisa kot... hehehe)... Sukalah si Kimi... Dah lama ngidam nak bawak skuter... This time, no more 3577, but WQA4369...... Kang jadik motor aku pulak... Bukannya aku reti nak merempit... Hahahha...


Yang over-excitednya Jemi and mamanya... Aku tak macam Elly... Aku penakut... Elly tu, lori pun dia nak bawak kalo ada... Sempat lagi anak-beranak tu mengetest seround kat Menara Orkid...

Pagi tadi, abang Perdana tu tegur... "Pergghhh... Nouvo baru, bau kedai tu"... Tersengih2 je lah adik aku sorang tu...

Well, sepatutnya hari ni aku keje half-day... Keje lak masuk menimbun-nimbun lepas lunch break... I just cancelled my leave... And proceed with all the requests... Tapi kenapa yek... Hari ni aku rasa cam semua orang tak sayang aku?... But I know somehow somewhere, somebody is missing me!

1 comment:

  1. kak lisa.. please dun said like tat..
    i will always luv u as my sis till the end..
    dun ever never think like tat again... its kinda made me sad...

    and again.. im so sorry...
    i made u feel down again..
    sorry.. its all tat i can say...
    and i really mean it..

    ReplyDelete

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...