Monday, February 05, 2007

A Happy Weekend

Olaaa! It was a great weekend... Abah, Mak and Ika stayed with us sampai petang semalam... On Saturday, aku check-in kat Melia Hotel... Aku tak tido sana pun, sajer kasik can kat Mak and Abah... Aku balik Sentul, tido kat bilik Lin... Lin lak ntah pi mana ngan kawan2 dia...



Melia ni ada gak kenangan aku ngan arwah Laling... There was once, aku cuti, I stayed in Melia, Laling cam biasalah... Manaleh miss breakfast ngan aku.. So, instead of pegi office, Laling datang Melia jemput aku breakfast... Ended up, dia amik emergency leave sebab risau aku sensorang... Aku check-out, kitorang pegi Genting, tengok wayang (macamlah KL takde panggung)...

As usual, Elly bawak anak2 mandi kat swimming pool... Si Fisa asyik ngamuk jek, papanya kata air kat situ sejuk giler... Pool dia kecik je... memang takleh lawan our fav KL Hilton's pool... Hilton penuh, sebab tu kami lepak Melia... Betul2 opposite Berjaya Times Square... Sempat gak aku cuci2 mata... Hehehe...


Malam tu, kitorang pi makan Ikan Bakaq kat Pak Tam... Aku makan meehoon soup... Kimi makan nasi ayam... Orang lain makan nasi and lauk-pauk... Ikan bakar dia best... Aku suka... Cencaru bakar yang sedap... Next time I'll order pari bakar pulak...

Semalam, pagi2 lagi aku dah tercongok kat Melia... Pi Buffet Breakfast... pastu temankan Kimi mandi pool... Takde orang lak tu mandi kat pool tu... Isykkk, dah lah takde Life Guard, "swim at your own risk" larr jawabnya...
Petang, adik Jo called... Suruh hantar biskut, maggi and milo 3-in-1... Mentang2 kakak dia tak pernah cakap "No"... So, we brought Mak ke RMC... Manyaknya monyet! Teringat aku masa sekolah kat STF dolu2... Belakang tu area hutan... Time lepas makan, memang banyak monyet2 datang carik makan... Kadang2 ada yang versi nakal, abislah sape2 punye pakaian di jemuran...
Balik dari Sungai Besi, Abah cakap nak bertolak balik Kuantan... Petang tu lepak kejap kat umah Elly... Dari situ, memang leh nampak Taman Tasik Titiwangsa and dengar orang dok nyanyi dari sana... Tahun Melawat Malaysia lah katakan... Lepas Maghrib, bertolak pulang ke Kota Damansara...

Malam, ngadap tv tengok Anugerah Bintang Popular 2006... Mawi menang Artis Paling Fofular for the 2nd year... Dah rezeki dia...

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...