Tuesday, February 27, 2007

CBW eksiden!

"Mungkin ada baiknya mereka di kampung bersama nenek mereka. Saya sedih hajat arwah untuk mencari pengganti ibu mereka tidak kesampaian. You would be perfect for them; compassionate and caring. Knowing arwah, he was not easy to relate to others. From your story, he was very talkative to you. This could only one thing, he was happy! Happy he found a soulmate, happy he found a 'mom' for his kids. Sedih fikirkan apa yang telah berlaku antara you dan famili arwah."

Itulah antara bait2 lara yang telah membuatkan airmata ku menjadi begitu murah semalam. Tatkala ku tatap email yang dikirimkan sahabat baik arwah, aku cukup bersyukur dan terharu kerana masih ada "insan-insan" yang mengambil berat tentang diriku, walaupun selepas pemergian arwah. I was really touched with his writing. Thanks, wak!

Well, belum reda sebak di dada, Kimi pulak telefon. Dia accident. From the voice, I know he was expecting me to scold him. Well. I did not. I didn't care at all about how much it will cost to repair the car. As long as my brother selamat. Duit boleh cari, tapi adik.... mana mau beli? If I were the one yang driving all these while, I can't imagine how much damages I have done to CBW3577. Tadi, lepas Kimi hantar aku ke opis, kereta masuk bengkel. Hopefully it will be ready by tonight.
The car wasn't really in bad condition, but it costs $400 at a bengkel in Kg Baru but $750 dekat workshop in Sungai Penchala. Whatever it is, life goes on.



1 comment:

  1. fuh... seram jer jan tgk tajuk blof akak tu... tapi bila baca.. lega skit hati.. huhu~~ well sib baik x der sapa yg cedera, hope so. terharunya jan... dpt akak cam kak lisa.. wat u said was 100% right...

    ReplyDelete

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...