Saturday, February 17, 2007

Bila keje banyak...

Hello all!
It has been nearly 10 days aku tak update blog. My own kerja, kalau ikut, takdelah membusykan aku sangat2. But then ada colleague lak amik cuti panjang, siap tambah MC. I'm doing 2.5 headcounts punye kerja. Manalah sempat nak update blog. Hari ni terpaksa masuk opis gak... spreadsheet new accounts tak bersentuh dah seminggu! Atoiii...
Well, aku pun takde idea sangat ni. Cuma aku sedih, di saat mereka yang lain gumbira bercuti sempena Tahun Baru Cina, aku lak bekerja seperti biasa on Monday n Tuesday nanti. Uwaaaaaaaaaaa!!! Australia and New Zealand mana sambut Raya Cina!!

Bicara Manis Menghiris Kalbu

satu persatu teman ada disekeliling mu
satu persatulah jua tinggalkan diri mu
cumalah aku saja yang masih lagi bertahan
memendam rasa...

bulan madu yang indah
sudah sampai penghujungnya
engkau pun mula berubah dan beralih arah
kata-kata manis tiada lagi ku dengar
hidup ku pula makin tawar...

tiap bicara manis
bagaikan selumbar bisa
kau tanam di jiwa
tak terlihat oleh pandangan mata mu
tiap bicara manis
memujuk dan merayu ku
tak usah berlalu
dan merajuk bawa hati pilu...

andai sudah tiba masa
dan tiada jodoh kita
biar kita berpisah dari merana...

1 comment:

  1. lol.. patut ler blog akak senyap jer.. rupanyer byk keje ek.. ingatkan akak yang cuti... risau jugak, sakit ker, apa ker.. huhu~~ tp, jan minta jauh la ek.
    erm.. tak pe kak. sabar ye... jgn la sedey.. ganbatte!!
    insyaallah, satu kebaikan akan dibalas dengan sepuluh kebaikan...

    ReplyDelete

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...