Tuesday, September 19, 2006

Bila kesibukan melanda...

Hello! Dah 3 hari tak update blog. Ingatkan nak post pix masa jalan2 kat Teluk Chempedak. Barulah perasan henpon tertinggal kat dalam comforter. Bangun lambat lagi!

Hari ni, keje dah mula menambun. Inipun aku curi2 update, sebelum kul 9am. Ahad nanti dah nak mula puasa. Quarter-end closing di bulan puasa!!! Takpelah, apa2pun... back to basic. "Marilah menunaikan solat, Marilah menuju kejayaan". Kalau jaga solat, insyaAllah kita berjaya. Berjaya dalam kehidupan secara keseluruhannya. (Ni sebagai peringatan utk diri aku sendiri yg selalu lalai dan cuai dalam menyegerakan urusan ibadah solat).

Aku ingat lagi. Apa yang buat aku tertarik pada Laling memula sekali aku kenal dia. Masa berkawan, mana-mana pun pergi, Laling akan cari Masjid @ surau bila masuk waktu. Susah nak cari lelaki camtu. Ada memang ada, cuma susah nak jumpa. Alhamdulillah, bila jadi hubby, solat kami berjemaah. Kadang2, anak2 ikut serta. Tapi Subuh kami pasti berdua. For those who solat jemaah ngan hubby, will understand my feelings. Every morning, start je enjin kereta, Laling takkan bercakap dengan aku, sampai bacaan Al-Mathuratnya tamat. I got a great man as hubby, but Allah lebih sayangkannya.

Ehhh... panjang pulak nostalgia aku ni. Will update again bila free sket nanti. Adios!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...