Friday, August 18, 2006

Cinta Baru?


Yo! Inilah cinta baru aku... Peneman kala sunyi kat opis... Fighting fish (ikan laga)... Aku beli kat 1Utama... Namanya Trajet (my notty friends kasikkan)... hehehe...

Kesian Trajet, setiap kali weekend kena tinggal... Nak buat camno... Takkan nak bawak balik umah... Trajet ni cantik sangat, its red n blue in kaler... Each time aku letak cermin kat tepi akuarium kecik dia ni, sure dia mengembangkan dan melibaskan ekornya dengan cantiknya... Kesian dia takleh nak fight ngan ikan lain... Sayang oooo... kang abis ekor dia yang cantik tu cedera...

Tak tahulah berapa lama dia boleh bertahan kat umah dia ni... Aku dulu cadang nak bela Kelisa (ohhh rindunya kat keter Kelisa aku kat Kuantan, Abah pakai).... Tapi bila mengenangkan budget dah mula semput, terpaksalah aku bela ikan paya ni... Heheheh...

Tu jelah serba sedikit pasal cinta baru aku... Roger n out!

No comments:

Post a Comment

MAN... gets and forgets...
ALLAH... gives and forgives...